Sieciowka realtek i via apollo

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 23:54:24 MET

Mam karte sieciowa realtek (PCI) i w sieci nie widze innych komputerow
(inne nie widza takze mojego). Polazlem na strone realteka i bylo tam
napisane ze z win98 i via apollo realteki maja problemy i trzeba
sciagnac jekiegos patcha ze strony via, ale nie napisali jakiego. Ja
nie moge nic znalezc na stronach via dotyczacego realteka wiec nie mam
pojecia co sciagnac, a nie moge tego zrobic metoda prob i bledow bo
nie mam teraz mozliwosci polaczenia w sieci. Napisalem listo do via,
ale tez nie dostalem odpowiedzi. Czy ktos moglby mi pomoc? Moze ktos
mial ten problem i wie co trzeba sciagnac, albo ktos ma taka karte i
moze to jakos sprawdzic.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: