Re: Zoltrix FM-HCF56i + Win'98

Autor: Arnold Dziambor (ardo_at_key.net.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 11:18:09 MET

Cześć !
Jaki czas upływa od zakonczenia polaczenia do zamykania systemu ?
To ważne, Win98 potrzebuje min. 20 sek.na rozlaczenie modemu,
nawet gdy nie ma logowania do sieci.
Tak sie u mnie dzieje z kazdym modemem roznych firm, np. zakonczenie
pracy w Internecie i proba uzycia telefonu (dialer.exe). Gdy ten czas jest
zbyt krotki, nastepuje zawieszenie systemu - dziwne...
Arnold