Re: Karta graficzna trudny to dzisiaj wybor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 01:41:26 MET

On Sat, 21 Nov 1998 22:15:01 GMT, "Wu-Brat" <airman_at_friko3.onet.pl>
wrote:

>Mam prosbe do szanownych grupowiczow, interesuje mnie wymiana karty
>graficznej jednak teraz wyszlo tyle nowego sprzetu ze trudno jest zdecydowac
>sie na cos konkretnego.
<ciach>

Moze zdziwi cie moja odpowiedz ale zadna z podanych przez Ciebie kart
niespecjalnie nadaje sie do Twojego komputera. Nie dosc ze mozesz miec
duze klopoty z poprawna praca tych kart w swoim komputerze to nawet
gdyby Ci sie to udalo to zadna z nich nie bedzie wykorzystywala w
pelni swoich mozliwosci. Ja radzilbym Ci raczej zakup V2 lub Banshee -
za rozsadna cene dostaniesz karty pracujace z plytami Super 7 bez
najmniejszych problemow i dobrze wykorzystujace 3D Now.

>Wu-Brat airman_at_friko3.onet.pl

Pozdrowienia

Vindex