!!GHOST 1o1 - GHOST 1o1 -WAZNE (OFF TOPIC)!!

Autor: Waldemar Kasperek (Waldemar.Kasperek_at_p64.f2.n484.z2.fidonet.org)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 21:48:00 MET

Witay Jacek!

19 Lis 98 16:29, Jacek Fiok wrote to All:

 JF> No ja tam na przyklad nie wiem o co Ci chodzi - jakbym mial robic
 JF> warez site, to chyba wlasnie na jakims anonimowym friko-polboxie czy
 JF> innym takim 'shiciku'... :)
 JF> BTW byla kiedys na prhn historia w stylu: "chcialem usunac swoja
 JF> strone z Polboxu, skasowac konto. Niestety, nie udalo sie - nie ma
 JF> takiej mozliwosci. Po wielu probach (mail, webmaster_at_polbox.com, te
 JF> sprawy) umiescilem na stronie zdjecie jakiejs rozebranej pani, tak na
 JF> caly ekran i to tyle jesli chodzi o zawartosc strony - to jest
 JF> niezgosne z regulaminem, wiec powinni skasowac cale konto.
> [...]

Tak twierdzisz??? Nieeee na friko onetu jest inaczej , widziałem na własne oczy
jak strona z panienkami działała , a po kilkunastu dniach wejście na tę stronę
kończyło się komunikatem że strona została zablokowana.. :-(
Fakt że niekiedy taka strona działa sobie i dwa (i trzy) miesiące ,ale i tak
prędzej czy później zniknie...(przynajmniej z onetu znikają)

Z poważaniem Waldek