Re: Icq 98 - jak dobrac sie do hasla ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 19:11:24 MET

"beny" <beny_at_psi.com.pl> napisał(a):

> musze cie zmartwic ale ja osobiscie mialem ten sam problem i nie udalo mi
> sie znalesc haselka

Nie strasz ludzi, wystarczy wejść na specjalną stronę (chyba
www.icq.com/password) i podać swój uin, za parę godzin dostaniesz
hasło na swój adres mailowy, jeden warunek jest oczywisty, zadziała to
tylko jeśli podałeś prawdziwy adres e-mail ...

> Jacek Janikowski napisał(a) w wiadomości:
> <734b3j$uvm$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET s.c. http://www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...