Re: US Robotics - wielkie rozczarowanie

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 14:16:09 MET

Cezar97 napisał(a) w wiadomości: ...

|a gdzie mieszkasz ??

Czytać nie umiesz, czy chcesz dokładny adres? ;-)

|spoko... mam zoltrixa spirit fm-56i hcf i tak samo mi bzyczy w
sluchawce :))

No to fajnie.

|widzisz do zoltrixow niema programow i nie ma problemow :))

Jak to nie ma. Kumpel dostał z modemem ze 3 płytki CD.

|(czyt.) z wieksza iloscia bug`ów :))

Nie wiem, nie sprawdzałem. To co mam działa bez błędów. Jednak mój
modem nie jest już najnowszy i oprogramowanie też. W programach
dołączanych do innych modemów widziałem kilka fajnych bajerków,
których chętnie bym używał. Niestety, programy te były fabrycznie
skonfigurowane do pracy z konkretnym modelem modemu i ciężko je
dostosować do mojego. Z jednym mi się udało, ale to nie to.
Być może niedługo będę miał oprogramowanie do nowszych USR-ów i
sprawdzę jak działa.

Pozdrawiam

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+