Re: Dysk UDMA i CD-ROM.

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 22:50:02 MET

>Andrzej napisał(a) w wiadomości: <36547646.0_at_news.vogel.pl>...

Jest jeszcze kilka możliwości:
- zajrzyj do BIOS, może kanał ma odłączone UDMA (czemu nie wiem, ale
widziałem takie triki, że _samo_ się odłączyło)
- zajrzy do instrukcji czy oba kanały nie pracują w tym samym trybie
(nie wiem czy taka głupota możliwa, ale sprawdź, bo to logiczny wniosek
jaki mi wyszedł)
- sprawdź ustawienia driver'a CD jeśli takowego używasz - mój (do
Asus'a) ma opcje przełączania stanu CD, a jakby mu się pochrzaniło to i
może dysk przełączy ?!
- sprawdź kable, może ten od dysku jest lewy tzn. jakieś przygięcie,
albo bardzo czuły i powstają zakłócenia (sprawdź zasilanie)

Wiem, że propozycje wyglądają śmiesznie, ale sytuacja jest co najmniej
dziwna. Jak rozwiążesz problem to napisz na listę !