Re: G200 a TNT a Savage3D

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 18:42:10 MET

Mariusz Jaworski napisał(a) w wiadomości: <36553182.10B6_at_bonair.waw.pl>...
>Heja.

> What ??? Serio !!! Wow ! :-)))
>(Nic wiecej nie wymysle - jesli chodzi o komentarz... ;-)
> Nie moge sie doczekac !
Od tygodnia nic nie robie tylko emailuje z goscmi o przyczyne takiego stanu
rzeczy, i mnie naprawde S3 zdenerwuje jezeli okaze sie ze stare biosy byly
szybsze :(((((((((((((grrrrrrrrr
W kazdym razie moge z cala powaga powiedziec ze S3 jako hardware ma jeszcze
ogromne rezerwy i kwestia otwarta pozostaje czy drivery beda je
wykorzystywac.

Pozdrawiam