Re: Szukam opisu plyty486LBus (z OPTIMUSA)

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 17:08:42 MET

nie wiem, czy to to, ale SOYO LB, z OPTIMUSA, i ma 4krotkie i 2 dlugie

tak wiec: zworki 35,36 i 37 - sa miedzy simmami, a cachem

jezeli wszystkie zrobisz na 1-2, to 4 krotkie sa bankiem nr 0, dalej
dlugie - nr 1 i 2

jezeli wszystkie zworki na 2-3, to srodkowy dlugi jest Bank0, drugi
(zewnetrzny) to Bank1, a krótkie to Bank2

ew. napisz, jaka masz pamiec, i jak chcesz to obsadzic
a ja troche pózniej sprawdze, jak na tej mojej plycie bios sie zglasza (choc
bios chyba moze byc inny na podobnej / tej samej plycie)

no i "legal stuff" - use that mail on your own risk :)

Piotr Kaminski
pkam_at_infocomp.torun.pl
http://welcome.to/pkam
ICQ: 22447414