Re: win 98 dylemat

Autor: Kleszcz (kle_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 17:27:02 MET

SupastaR napisał(a) w wiadomości: <365367b2.0_at_news.vogel.pl>...

>Coraz mniej osób uważa tak jak Ty (i ja) :)
>Poczytaj tylko posty z news:pl.comp.www a zobaczysz ile osób
nienawidzi
>Microsoftu i Bila Gates'a bez żadnego powodu

Tak ,ale jednak powodów by nie lubić m$ jest wiele. Chociaż jak się
komuś nie podoba to zawsze jest jakaś alternatywa. Ja np. uczę się
linuxa i tych wszystkich XWindow(zaczynałem od wersji Monkey na
chipie) i muszę powiedzeć, że linux mile mnie zaskoczył. Co w cale
nie znaczy, że uwolniłem się od widows(takie powiedzmy 3dstudio dla
xwindow to by było coś:)

kleszcz.