Re: LUDZIE RATUJTA

Autor: Adam Niedzwiadek (adam_at_stgambit.gda.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 15:58:31 MET

Z twojego listu wynika ze uzywasz NTFSu.
W takiej sytuacji jedynym wyjsciem jest uzycie programow, ktore umozliwiaja
odzyskiwanie danych z uszkodzonych partycji NTFS.
Takim programem jest Tiramisu.
Odpaliasz komputer z dyskietki dosowej , potem ten program i jesli bedziesz
mial troche szczescia, Tiiramisu buduje wirtualne drzewo katalogow
uszkodzonej partycji i pozwala zgrac pliki.
Ja mam tylko wersje shareware - nie wiem jakie ma ograniczenia.

Sprobuj wyslac ten post na grupe pl.comp.os.winnt

Pozdrawiam
Adam

Irek napisał(a) w wiadomoœci: <36557C02.46FE_at_friko6.onet.pl>...