Re: CTX 1569SE czy LG 57i - userzy pomozcie!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 09:40:36 MET

Hej Ci !

Vindex wrote:
> To masz szczescie - ja mialem 3 szt. tego monitora i wszystkie mialy
> identyczne wady: paskudna more i klopoty z odchylaniem
 A jak dodam, ze tydzien wczesniej kumpel kupil sobie tez MS15AX'a ?
Zreszta - to byl powod tego, ze przyspieszylem zakup monitora...
Co do tego monitora - slyszalem o nim niedobre rzeczy - rzeczywiscie
moj szef w firmie - gdy szukal monitora - zasugerowany moimi
doswiadczeniami sprawdzil w sklepie MS15AX'a...
 Potem pytal mnie - o czym ja mowilem (w sklepie te monitory mialy
nieostry obraz)...
 No i na koniec dodam, ze i kumpel i ja kupowalismy monitorki na
gieldzie.
 W ciemno !!!
 Well... Mozemy mowic o szczesciu ! :-)))

                             M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl