Re: Sound Blaster 64 AWE

Autor: MaraBut (martys_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 07:40:28 MET

Michał Piotrkowicz napisał(a) w wiadomości: <36549735.0_at_news.vogel.pl>...
>Czy da sie na tej karcie sluchac MP3 i "normalnych" waw'ow? narazie
>tego nie moge robic - a podobno da sie to zrobic. Moj komp to
>ip200MMX, HX, karta na ISA SB64 ....
>
>Za wszelka pomoc z gory dziekuje ....

Co prawda nie mam/miałem/będę_miał żadnego SoundBlastera
ale w zasadzie potrzebny jest sterownik zgodny z WDM(chyba "Windows Driver
Model) do konkretnej karty dźwiękowej. Poszukaj na stronach Creative Labs
albo zobacz czy nie ma go np. na płytce z Win98 (jest tam np. nawet do
starych ESS688).
Z tych o których słyszałem tylko sterowniki WDM pozwalają na cyfrowe
miksowanie dźwięku przed wysłaniem na DAC karty (a o to Ci chodzi ;-)

MaraBut