Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 00:48:26 MET

Adam Szewczak wrote in message ...

>Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
><3656581c.10735026_at_news.tpnet.pl>...

>twardy
>2x

>Kolejny powód, aby nie oszczędzać na Caviarach.
>
>horses_at_friko.onet.pl

Moze te co dostajemy do Polski sa jakies specjalnie superchalowate lub ze
smieci.

ja przywiozlem sobie 3 lata temu z USA caviara 2.1GB i do tej pory pracuje
bez najmniejszego
zarzutu a do tego cichutko. Teraz mam tez hamerykanskiego caviara 6.4GB oraz
IBM 8.4GB.
Caviar od poczatku chodzi swietnie i nie tyka. Moze te polskie sa specjalnie
"psute" ? ;))

Xylodius