CD-R

Autor: PLASTER (Waksamit_at_worldnet.att.net)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 23:59:30 MET

Czesc

Mam problem.
Gdy przegram sobie jakis kompakt z muzyka na CD-R (probowalem juz
Maxell, TDK, Memorex,) i chce sobie polsuchac w samochodzie to niestety
nie idzei jak trzeba. musze czekac kolo 2 minut zeby "poszedl" track nr
1 no i nastepne. Jesli przewijam w przod bez przeskakiwania na nastepny
track wszystko gra i jest OK. Ostatnio kupilem SONY CD-Q74BN, i gra mi w
samochodzi od pierwszego razu!!!!!!!!!! ale......... Ostatnio bylem na
gieldzie i kupilem takie same CD no i po przegraniu niestety tez nie ida
w moim samochodzie!!!!! Wszystko mam sprawne - przegrywarke, CD-kupuje
dobrych firm, CD w samochodzie tez jest nowe. Co jest grane??? Moze
jakies rady?
Dzieki

Marek

--