Podkrecanie Celerona.

Autor: Przemyslaw Maksymilian Kukulowicz (2qs_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 23:59:46 MET

Kupilem Celerona 266 i plyte A-Trend ATC-6150. Uslyszalem, ze moge
smialo podkrecic ten procesor. Tak tez zrobilem obecnie dziala mi na
4x83MHz czyli 333MHz. Uslyszalem, tez ze mozna go nawet podkrecac na
400MHz. Tym czasem po zmianie mnoznika na 4.5 nic sie nie dzieje. Czy
ten procesor ma wbudowana blokade mnoznika? Mam tez pytanie przy jakich
ustawieniach ten procesor dziala najszybciej bez wieszania sie?