Odp: LifeView Fly Video II. - kupno?

Autor: hedon (hedon_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 01:13:44 MET

--
>Mi tez sie wiesza!
>choc serwis stwierdzil ze karta jest ok. i ze to wina plyty glownej lub
>grafiki w moim kompie...??

 Pewnie ze sa.. np: VideoHighway  Extreme  A.I.M.S Labs (BT 848 AKPF) razem
z tunerem radiowym  - ok.600 zl
     - chodzi bez problemu pod 95,98  skalowane okienko jak i fullscreen lub
3X3,4X4 okna
     -  dla zwolennikow Linuxa tez sa dostepne sterowniki
     - tuner Philipsa B/G, D/K, Secam pelny zakers pasma tv lacznie z
kablowym i radiowym 88-108 Mhz
     - ma wej S-VHS, VHS,stereo fonii, wyj. 5/12Volt !?,ant.
tv,ant.radio,wyj fonii mono
     - swietny soft - Teletext (Cebra), CaptureX, RadioX, uniwersalny pilot
,videokonferencje...
    - i co najwazniejsze  ladnie dekoduje NagraVision - Canal+ na Pubse i
Systerze
      ale zeby dzilala poprawnie potrzebuje min. P133 i karty tv z
directdraw i min 2MB ramu , a do
      dobrego dekodowania starcza juz moja K6200 ,32MB i S3rtio64v+
>pozdrawiam ;
 hed