Re: A4 mouse - trzeci przycisk

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 22:06:53 MET

Jacek "Figaro" Kosowski napisał(a) w wiadomości:

|A jakiego systemu używasz? Jeśli w98, to jesteś szczęściarzem, że
toto
|działa. W starszych windach faktycznie nie było problemów.

Kto się kazał przesiadać na Win98?????
Jak tylko zobaczyłem Win98 po raz pierwszy, tak od razu mi się nie
spodobało. Parę graficznych fajerwerków (czyli dodatkowe megabajty
balastu na dysku oraz spowolnienie pracy), a co poza tym? Kupa
problemów.

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+