Re: Dysk UDMA i CD-ROM.

Autor: Andrzej (anchmu_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 20:48:28 MET

Tomasz Łukaszewicz napisał(a) w wiadomości: ...

> Jeszcze jeden argument za SCSI... ;-)

Wszyscy pisza rzeczy oczywiste (podlaczyc na drugi kanal).
Rzecz w tym, ze mam podlaczone na Primary Master HDD,
na Secondary Master CD-ROM i wlasnie tu tkwi problem.
Czy winne sa sterowniki?
Mam plyte PC-CHIPS VX-PRO+, do tego sterownik VIA(najnowszy),
HDD Seagate ST33221A, CD-ROM x4 Mitsumi, Win95.
Pozdrowienia.
Andrzej Chmura
anchmu_at_pertus.com.pl