Re: VooDoo Rush 6Mb

Autor: Rdustet Dustet (rdustet_at_accent.com.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 18:22:04 MET

Dla 3Dfx(VooDoo) rozdzielczość max. to 640x480.
Jeśli o takš rozdzieczośc ci chodzi a gra się zawiesza to z reguly pomaga
scišgnięcie ostatnich driverów i directX a jak to nie pomorze to może sš
jakieś patche do tych gier.

Oczywiście zakładam że na innych grach wszystko jest OK! bo w przeciwnym
przypadku to może być karta VooDoo walnieta.

Pozdrawiam Ramon