Re: Ceny ABIT-BH6.

Autor: Miroslaw Paciorek, (miroo_at_i.am.gov)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 16:51:11 MET

In article Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl) says...

> Nikt tak nie zrobi - znasz jakas plyte, ktora ma 8 slotow na DIMMy? Bo ja
> nie. Granica lezy na 384MB, a to juz jest pewna roznica. Proste? Pomysl
> lepiej, zanim napiszesz znowu cos rownie blyskotliwego.
> Chektor

Hmm..
Nie chce mi sie szukac glebiej, a mam pod reka prospekt A-Open.
Plyta AX6B: Max. Main Memory: 1GB SDRAM for DIMM*4
To, ze na razie nie ma (a moze sa) SDRAMow 256MB nic nie znaczy.

O ile pamietam to BH6 obsluguje max.768, a BX6-512 MB RAM
Zdaze kilka razy zmienic plyte zanim bede potrzebowal chocby 512MB.
Przeciez z plyta glowna sie nie zenisz?

Blyskotliwe jest to, ze zakladasz iz 128MB to gorna granica
dla SDRAM na DIMMach.

Pozdrawiam ................ Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"