Re: !!GHOST 1o1 - GHOST 1o1 -WAZNE (OFF TOPIC)!!

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 16:29:32 MET

Dnia Wed, 18 Nov 1998 17:58:43 -0500, "Xylodius"
<xylodius_at_prodigy.net> napisał:

>ROTFL !!!! WaReZ na friko !!! Hle hle, teraz to juz widze ze ludziom
>niezle odbija... 8DDDDD

No ja tam na przyklad nie wiem o co Ci chodzi - jakbym mial robic
warez site, to chyba wlasnie na jakims anonimowym friko-polboxie czy
innym takim 'shiciku'... :)
BTW byla kiedys na prhn historia w stylu: "chcialem usunac swoja
strone z Polboxu, skasowac konto. Niestety, nie udalo sie - nie ma
takiej mozliwosci. Po wielu probach (mail, webmaster_at_polbox.com, te
sprawy) umiescilem na stronie zdjecie jakiejs rozebranej pani, tak na
caly ekran i to tyle jesli chodzi o zawartosc strony - to jest
niezgosne z regulaminem, wiec powinni skasowac cale konto.
Niestety, dziala do dzisiaj" :)

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/