Re: Norton Antivirus 5

Autor: S.Kołdej (stasko_at_calia.daewoo.lublin.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 11:16:43 MET

Witam

Definicje wirusow mozna pobrać z:
http://www.sarc.com/avcenter/download.html
jest to tzw SARC czyli inteligentny updater definicji wirusow.
Wydaje mi sie jednak ze po Live Update wystarczy przeniesc na drugi
komputer zawartosc katalogu
/Program_Files/Common_Files/Symantec_Shared/Virus_Defs/aktualny
podkatalog wirusow (np. 19981111) oraz zawartosc katalogu Virus_Defs
(pliki Definfo.dat oraz Usage.dat).
Nie probowalem w wersji5.0, ale w 4 to dzialalo i pewnie dziala dalej.

Pozdrawiam

Drop

mailto: stasko_at_calia.daewoo.lublin.pl
UIN by ICQ: 10552925