Re: Jaki kupic SB ???

Autor: Leszek Olech (leszekol_at_sz.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 11:03:03 MET

Piotr wrote:

> Czy ktos obeznany w hardware, moze mi powiedziec jakie sa roznice,
> miedzy:
>
> SB 64 PCI -> SB 64 AWE 64 (OEM) -> SB 128 PCI
>
> Licze nas szybki odzew i jeszcze jedna prosba PLIZ piszczie na priva,
> lub chociarz przeslijcie kopie.
>
> Z gory dzieki, BYE
>
> piotrms_at_polbox.com

Mam PCI 128. Nie ma wyjcia na line i sluchawki ale jedno (przestawiasz
jego funkcje jumperami) a czwarte wyjscie to glosniki efektowe lub tylne
jak wolisz. Sterowniki dodaja wlasna regulacje glosnosci i sterowania
ustawieniami, a szum jakby zniknal. Naprawde zdziwilo mnie to ale poziom
szumow jest niewiarygodnie niski.

Leszek "Goldblum" Olech - POLAND
leszekol_at_sz.onet.pl
3703682_at_pager.mirabilis.com