Re: Cyceron ...

Autor: voo-yeck (g4ce_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 01:24:12 MET

<ciach...>
Mam bardzo porządną obudowę BIG TOWER XXL z serwera komunikacyjnego
Compaq-a niestety jest w wersji AT. Szkoda mi ją zmieniać.
Jeśli mógłbyś polecić dobrą tanią płytę AT dla Celerona byłoby super.

brak takowych - najtańszy Winmax BX ok. 450 pln
lub jakiś LX ale wtedy max. 83MHz

LX odpada. Winmax zajął w rankingu chipa
(przepraszam za wyrażenie) niezłe miejsce.
Postanowiłem, to sprawdzić.Cóż z tego jednak
że jest site http://www.winmax.com.pl
Kompetna ruina. Linki nie działają a ceny z marca.
Może ktoś wie gdzie można się zaopatrzyć w Krakowie
w podobną płytę AT?

Voo-yeck