DVD, HD, VGA - pytania

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 15:37:37 MET

Cześć!

1. Jastem ciekaw opinii o czytnikach DVD firmy PIONEER.
Podobno jest kilka rodzajów, który lepszy?
Które czytniki pozwalają na zgranie filmu na dysk?

2. Czy warto zmieniać dysk IBM DHEA 6,4GB na DTTA371010 (7200r.p.m) przy
założeniu, że nie zależy mi na pojemności, tylko szybkości pracy, odczytu
plików?
Czy ten DTTA będzie chciał pracować na szynie 83MHz w BH6?
Czy jest dostępny na Grzybowskiej i w jakiej cenie?

3. Czy to prawda, że NFS3 nie chodzi na Matrox G-200 (myślę o Mystique)?
Jaka jest jakość obrazu na wyjściu TV?
Jak ta karta pracuje przy wyższych częst. szyny?
Czy jest dostępna na giełdzie (Mystique G-200 TV) i w jakiej cenie?

Dzięki za rady!
Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl