Re: Jak to jest z dyskami IBM DHEA ?

Autor: Mirek (mirgut_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 13:23:28 MET

Mam 4.3 GB i plyte soyo 6be. Kiedy wlaczylem mojego celerka 300 na 4.5x83 to
podczas ladowania windozow 95 pojawil sie nagle komunikat "blad zapisu na C"

Po przywroceniu starej czestotliwosci 4.5x66 okazalo sie ze na C jest duzo
utraconych danych musialem prawie instalowac windozy od poczatku.

Ta sama probe robilem na innym dysku segate 2.5 GB i wszystko bylo ok.
Mirek
mirgucio_at_friko7.onet.pl

Marcin Jablonski napisał(a) w wiadomości: <36504027.57162_at_news.tpnet.pl>...