Re: CTX 1569SE czy LG 57i - userzy pomozcie!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 12:58:36 MET

Hi.
 Widzialem jednego LG 57i w akcji, 1569 mam w pracy.
Zdecydowanie wolalbym LG.

> Witam .
> Jak na studenta to .... cieńko .
> Od lat istnieją układy korekcji - temperatury ,czy innych parametrów
> względem temperatury . To żadna nowość , ani problem .
> To jest zwykła oszczędność ,która odbija się na jakości produktu !
 No i co z tego ? W domu mam HighScreen'a MS15AX. Wg mnie - rewelacja.
Wada ? Przez pierwsze 5 minut "rozgrzewa sie" - ma stosunkowo ciemny
obraz. Za to jest doskonaly - ostry, rowny, bez rozbieznosci. Inne wady
?
Bardzo cienkie OSD.
 Uklad korekcji obrazu ze wzgledu na... temperature ???
To znaczy, ze przy kazdym elemencie jest czujnik temperatury ?
 Po prostu pewne elementy rozgrzewaja sie i zmieniaja sie warunki pracy.
I jakos nie pamietam, zebym na schematach telewizorow, monitorow widzial
uklady do korekcji temperaturowej...
 Poza tym - facet napisal, ze jest na V roku _Informatyki_ UW. Rozumiem
-
- mozna miec pretensje do kogos po PW (gdzie kazdy - nawet na Informie)
musi nauczyc sie machac lutownica ( ;-P ). Ale wg mnie pretensje sa
bezpodstawne.

 Pozdrawiam...
                             M.
Mariusz Jaworski