Tuner TV

Autor: Jarosław Malina (jmalina_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 10:50:45 MET

Interesuje mnie urządzenie, które z jednej strony w wejście antenowe (TV) a
z drugiej wyjście wideo w postaci composite. W środku powinien mięć jeszcze
min. kilka programowalnych kanałów aczkolwiek ustawianie ręczne tez wchodzi
w grę Najistotniejszym parametrem jest cena. Urządzenie może być w postaci
dedykowanego urządzenia jak i np. magnetowidu. Czy ktoś spotkał się z czymś
takim (eee...o magnetowidach mi nie piszcie, chodzi raczej o cos innego) i
*ile na to trzeba dudków wysupłać*.