VooDoo 1 ZA DARMO

Autor: ASz (asztando_at_bbs.chip.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 12:15:15 MET

Ten nagłówek ma przyciągać uwagę. Otóż sprawa jest taka. Chcę sprzedać kartę
graficzną
o następujących parametrach:
- 8 MB RAM o predkości 20nS
- bardzo wysokiej jakości wyjście na Telewizor lub Video (PAL lub NTSC)
- bardzo wysokiej jakości wyjście S-VHS
- wyjscie na hełm Virtual Reality
- max rozdzielczość 1200x1600 (75 Hz)
- max odświerzanie 200 Hz
- sprzętowy dekoder mpeg
- 32 bitowy kolor do rozdzielczości 1024x1280
- 12 miesięcy gwarancji która jest wystawiona przez firmę C-Bit
Przedsiebiorstwo Handlowo Reklamowe we Wrocławiu
(dlatego 12 miesięcy gwarancji że kupiona została dziś tj 17.11.98. co
jednocześnie oznacza że jest zupełnie nowa)
- do karty dołączono stosunkowo nowe 3 gry na CD-ROM (Formuła 1, Shadows of
The Empire, Pandemonium)
- KARTA NAZYWA SIĘ HERCULES STINGRAY 128/3D (S3318TV)
myślę że taka karta graficzna jest dziś warta co najmniej 200 zł. Za tyle
chcę ją sprzedać. Kto da te 200 zł może uważać się za jej nabywcę chyba że
ktoś da 201 zł itd. (taki mini przetarg)
- KARTA TA JEST WYPOSAŻONA W AKCELERATOR 3Dfx VOODOO 1 (RUSH) KTÓRY TRAKTUJĘ
JAKO ELEMENT DARMOWY TEJ KARTY
- akcelerator chodzi we wszystkich grach z rozdzielczością wyższą niż
640x480 osiągając bez problemu 600x800
wszelkich dodatkowych informacji udzielę na priv
- jest także strona WWW poświęcona tej karcie pod adresem:
http://www.webmedia.pl/cdland/sprzetfrm.htm
- karta jest do odbioru w Jeleniej Górze jednak na terenie Dolnego Śląska
zapewniam dowóz własnym samochodem
- możliwa jest również wysyłka za zaliczeniem pocztowym na terenie całego
kraju. Koszty wysyłki pokrywam ja.
Pozdrawiam
Andrzej Sztando asztando_at_credit.ae.wroc.pl lub asztando_at_bbs.chip.pl