DirectX a Refresh

Autor: Paweł Wandas (pablow_at_wszib.krakow.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 09:03:27 MET

Czy ktos wie jakie odswierzanie monitora serwuje DirectX i jak sie to ma
do ustawien we wlasciwosciach ekranu. Wydaje mi sie ze wogole sie nie
ma. Wielu z Was napewno szczyci sie odswierzaniami jaki serwuje wasza
karta ale czy napewno jest to wykorzystywane? Glownie w grafice 3D.
Jezeli ktos moglby mi przyslac wartosci odswierzan dla rozdzeilczosci
320x240,320x200 i 300x400 bo wlasnie przy tych moj monitor podejrzanie
kwiczy! Przy wyzszych jest lepiej ale i tak nie sa to te same wartosci
bo czasami traci synchronizacje. Gdzie to mozna ustawic bo grzebalem juz
chyba wszedzie. Nawet w regedicie dodalem klucze z tymi
rozdzielczosciami ale nic to nie daje.
Z gory dzieki za zainteresowanie
Pawel