Re: SKANER - jaki do OCR?

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk_at_box43.gn666et.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 09:06:09 MET

Wojciech Sośnicki napisał(a) w wiadomoœci: ...
>Napewno nie Mustek lub ScanMagic !!!!

Miałeœ jakiœ? Mogę ci polecić następujšce (do sybkiego skanowania dużych
iloœci txt):
HP - można dostać podajnik (szybki i dokładny), œwietne oprogramowanie
do zabawy proponuję Musteka 12000 (S)P - bardzo dobra jakoœć grafiki, ale
wolny.
Dobre także UMAXY

>Polecam z tanich Primaxa 9600 Direct (LPT) lub 19200 Profi (SCSI)
>Natomiast z bardzo dobrych ale i droższych AGFA SnapScan 310:

Buuuuhahaa!

>W przypadku skanerów AGFA rozdzielczość optyczna wymienionego wyżej wynosi
>300dpi
>ale do OCR więcej nie trzeba a i grafikę skanuje pięknie, działa szybko ma
>kalibrację, i dobre oprogramowanie.

Ta, a cena, a cena? Technologia też nieœwieża, płacić za markę? Skalibrować
można każdy skaner.

>Odsyłam do Chip'a nr. 12/98

Ja nie...
Bartłomiej Kosik (B.K.)
Usuń 666 z adresu eMail - remove 666 from eMail address