A4 mouse - trzeci przycisk

Autor: Harry (harry_at_promail.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 07:40:32 MET

Hej,
Kupiłem mysz A4Mouse PS/2 z trzema przyciskami.
Już po włożeniu myszki winda sama dobrała sobie
sterownik (Standard PS/2 mouse).
Jednak trzeci przycisk (ten pod kciukiem) działa
tak, że jak nim kliknę, to on działa tak, jakbym
miał cały czas wciśnięty lewy. Jeśli kliknę jeszcze
raz to powraca do normalnego stanu.
(w grach działa to jak AutoFire).

Nie wiecie jak zrobić, aby ten trzeci przycisk miał
inną funkcję od dwóch pozostałych (chodzi mi głównie
możliwość o przypisania mu jakiejś funkcji w grach FPP)?
Ściągnąłem oryginalny sterownki ze strony www.a4tech.com
lecz po zainstalowaniu go, mam na nim wykrzyknik,
a mysz działa tak samo jak ze standardowym.

pozdrawiam
Harry

  Grzegorz Jedrasik
  harry_at_promail.pl