Re: Mit C300A na 100 MHz

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 01:11:14 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

      Waldek napisal
> [...]

Uderz w stól ...
    a tu
        ciach .....

>Nie "jakis gostek" a ja :). I nie masz co sie rzucac, bo najwyrazniej nie
>zalapales lekkiej ironii. No i na przyszlosc lepiej wysylaj troche
>bardziej wywazone teksty. Mam Ci przypomniec? "SL32A nie idzie na 4.5x100"
>Wlasnie sam doszedles do tego, ze to bzdura. A co do plyty - no coz, skoro
>nie idzie na Asusie, to znaczy, ze ten Asus jest do chrzanu :)
> ^^^^^^^^^

                         odezwaly sie nozyce :))

A to ze tak napisalem - po prostu czulem sie zawiedziny ze nie ruszyl
ten ktory akurat kupilem
Nie pisalem ze zaden z tej serii nie idzie.
Mysle ze po tych postach juz nikt nie bedzie mial watpliwosci
co do krecenia C300A

Pozdrawiam
Nerwowego kolege :))

Waldek