>>>>pilne<<<<

Autor: jędruś (bartexpo_at_medianet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 00:57:41 MET

Szukam dostawców taniego lecz w miarę markowego sprzętu komputerowego nowego
oraz takich samych części i podzespołów komputerowych.
Mój dotychczasowy dostawca nie sprostał sprawie a ma się ona tak:
Jutro a właściwie już dzisiaj wyposażam stoisko targowe z komputerami
których nie mam. Sprawa jest więc pilna. Jeżeli jestes zainteresowany
sprzedażą komputerów przez trzy dni trwania imprezy i późniejszą współpracą
nic za to nie płacąc to:
1. Wyślij fax.0-22/843-99-14 lub e-mail z cennikiem i listą zestawu.
2. Zadzwoń 0 501 153-340; 0 602 379 907 lub z rana tel/fax
3. Przygotuj umowę o współpracy.
4. Przygotuj znak, logo Twojej firmy. Stoisko opisane jest "naszą" firmą.
5. Ulotki reklamowe drukujemy na stoisku w ramach prezentacji zestawu.
Wybiorę - co zrozumiałe -najtańszego dostawcę.
Przepraszam za ten pośpiech ale szkielet stoiska 10 m2 już stoi.
Montaż kończymy o godz.20.00 a targi rozpoczynają się 19.11. Istnieje
możliwość wynajęcia na miejscu hotelu i to jest cały wydatek jaki
poniesiesz.
Jednoosobowy 45 a dwuosobowy 35 USD za dobę od osoby.
Pozdrawiam
Andrzej Łukawski