Re: Nagrywarka CD

Autor: Virus (virus_ok_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 00:27:53 MET

Sajecki Krzysztof napisał
>Witam, jestem tu dość nowy wiec wybaczcie jesli podobna sprawa byla
>omawiana.
>Chcę kupić nagrywarkę. Mam do wyboru Teac12/4 SCSI za 1290 PLN + kontroler
>za ok. 200 PLN lub Sony 24/4/2 ATAPI za ok. 1700 PLN. Co sie lepiej
oplaca?.
>Doradźcie. Moze znacie inne lepsze nagrywarki? Nagrywarka ma slyzyc do
>przemyslu (czyt. kopiowania b. duzej ilosci plyt). Liczby:
>odczyt/CD-R/CD-RW.

Jak duzej? Ja przy duzej ilosci to ide do takiej firmy, place 60 groszy za
plytke (ew. 23 gr dodatkowo za sitodruk z nadrukiem) i jada z tym koksem.
(nagranie ponad 1000 plyt nie trwa dluzej niz 1 doba (tzn. dzis ide z
"orginalem" a jutro mam juz telefon bym przyjezdzal po "towar". Zaznaczam ze
nie jestem "piratem", ale czasami klient wydaje np. na CD ROM, katalog
swoich wyrobow
Jezeli chcesz duzo nagrywac, to nie patrz na szybkosc odczytu tylko na
szybkosc zapisu. Przy nagrywaniu 1 plytki dziennie, jest to praktycznie bez
roznicy....Ja mam w domu Yamahe 6/4 SCSI i nie narzekam, choc predkosc 4x
wykorzystuje sporadycznie. (dla pewnosci nagrywam 2x

Pozdrawiam

Virus
Legia Warszawa