Re: Wave32 - czemu tak cicho?

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 23:22:41 MET

Mzimu wrote:

> Mam mały, ale upierdliwy problem:
>
> Mam mianowicie kartę dźwiękową Wave32, zgodną z SB16.
> W Windows jest wszystko OK, natomiast w DOS-ie...
> bardzo cicho. Wszystko co leci przez MIDI jest głośne,
> natomiast dźwięki samplowane bardzo ciche - szczególnie
> sample 16 bitowe. Próbowałem już wszystkiego, godzinami
> męczyłem program konfiguracyjny - i nic. Może ktoś
> wie jak tą głośnośc podkręcić?
>
> TIA,
>
> Marcin
> http://emul8.bydnet.com.pl

Mialem podobny problem, tyle, ze dotyczyl on SB AWE 64 (ISA) i plyty
Soyo SY-6KE (PII z chipsetem LX). W Wingrozie (95 i 98 - nie bylo
roznicy) synteza FM odgrywala sie b. cicho, a MIDI pieronsko glosno
(malo mi sie glosniki nie spieprzyly). Po ciezkich walkach z
konfiguracja zamienilem Blastera na Sound System Wave 32 i problem
ustapil.
Pozdrawiam
Krzychoo