Re: Skladam mocny komputer, zerknijcie/skrytykujcie/podpowiedzcie

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 19:44:42 MET

Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:
>Do domu? To trzeba miec chyba nierowno pod sufitem. Albo jakies mocniejsze
>argumenty :)

   Jeszcze pare lat temu moznaby powiedziec, ze trzeba miec nierowno
pod sufitem, zeby wstawiac komputer Pentium II z 64 MB RAM-u do domu...
   Ja akurat nabylem karte SCSI w celu podlaczenia nagrywarki i CD-ROMu:
po pierwsze dlatego, ze urzadzenia, ktore zakupilem, nie wystepuja
w wersjach IDE, po drugie po to, aby na slabym jak na dzisiejsze warunki
komputerze (Pentium 150) moc nie przerywac pracy podczas kopiowania plyt bez
ryzyka 'buffer underrun'-u. Mozna takze sobie wyobrazic inne powody
- potrzebe podlaczenia wiecej, niz czterech urzadzen, albo skanera.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''