Re: Monitor Panasonic - PanaSync/Pro P50 - Problem!!!

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 17:21:56 MET

"news.task.gda.pl" <mariof1_at_polbox.com> wrote:
>Kupilem pare dni temu monitor Panasonica P50.
>Na lewej krawedzi kineskopu widac lekko zolty kolor, ktory szczegolnie widac
>na bialym tle. Czy ktos moze mi powiedziec jak temu zaradzic?

   Sprobuj poprzesuwac obraz w prawo/w lewo i pozmieniac jego szerokosc;
jak nie pomoze, a zaciek jest naprawde widoczny, to radzilbym zwrocic
monitor.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''