Re: jaka grafika

Autor: Przemek Szuba (szuba_at_cavern.com.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 15:05:47 MET

Pawel Markowski wrote:

> Niezle sa Matroxy Mistique, Millenium(nawet b.dobre) itp
> Vipery 330, Nitro, Riva. Zreszta zalezy do czego ci jest
> karta potrzebna. Zobacz testy w CHIPie.

Po pierwsze nie wydaje mi sie zeby kolega-inicjator mowil o S3 Virge,
tylko raczej o Savage'u. A zreszta jak widac po sposobie Twojej
wypowiedzi, Wojtku, nie jestes zbytnio w temacie. No bo czymze rozni sie
Viper 330 od Rivy? A moze mowisz o samym chipie? A'propos CHIPA, uwazam
ze jest to dosc dziwne czasopismo, ktore zatrudnia wielu przypadkowych
ludzi i nie zawsze mozna mu wierzyc...

Poza tym po prostu kocham stwierdzenia typu "niezle sa ..." - qr*** !!!
Czlowieku! Ty chcesz komus doradzac? Zaloze sie ze gdybym sie wczesniej
spytal czy kupic Rive TnT, Cirrus Logic CL-GD5428, czy G200, poewnie
powiedzialbys ze Riva TnT jest b.dobra, CL jest porownywalne, lecz
jednak czasami wolniejsze, a G200 tez moze byc....................
;^|

--
#|  Przemek Szuba - Simpul
#|  http://humorek.cavern.com.pl/