Re: Nagrywarka CD

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 09:51:09 MET

"Sajecki Krzysztof" <viper_at_bobo.ds5.agh.edu.pl> wrote:
>Chcę kupić nagrywarkę. Mam do wyboru Teac12/4 SCSI za 1290 PLN + kontroler
>za ok. 200 PLN lub Sony 24/4/2 ATAPI za ok. 1700 PLN. Co sie lepiej oplaca?.
>Doradźcie. Moze znacie inne lepsze nagrywarki? Nagrywarka ma slyzyc do
>przemyslu (czyt. kopiowania b. duzej ilosci plyt). Liczby:
>odczyt/CD-R/CD-RW.

   A to CD-RW to musowo? Wszak czyste CD-Ry mozna kupic od 4 zl/szt,
a CD-RW za kilkadziesiat zl/szt. Polecam Plextor PlexWriter PX-R412C
(1700 zl), a w kazdym razie cos SCSI, jesli rzeczywiscie do zastosowan
przemyslowych. Ale, pojawia sie coraz wiecej nagrywarek 8x - dla zastosowan
naprawde przemyslowych poczekalbym na Plextora 8x (zwlaszcza, ze ma miec
takze CD-RW).

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student V roku informatyki UW     o   ___     |  żeby jakoś nie było.''