Re: LG 24x i niebieskie plyty

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 13:49:52 MET

Bednasz wrote in message <72r8fd$ajn$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Dzieki za wyjasnienia.
>
>Dodam tylko jeszcze dwie informacje:
>1. soczewke czyszcze mniej wiecej raz na 2-3 tygodnie (troche pomaga!)
>2. do konca roku naped mam na gwarancji ale do sklepu gdzie go kupilem mam
>ze 300 km i raczej tam nie bede przy okazji.
>
>i pytanie: czy jezeli zareklamuje taki rozkrecony (rozkalibrowany) czytnik
>to serwis moze zakwestionowac warunki gwarancji ??? Na napedzie zadnych
>plomb nie znalazlem.
>
>JBednasz

A kto Ci kaze mowic, ze go rozkrecales ? Idziesz do goscia i mowisz, ze
przestal czytac i zadasz wymiany.

Tylko uwazaj, zeby nie pocharatac srubek na obudowie.

A soczewki tak czesto nie czysc bo to jej bardziej szkodzi niz pomaga !!!
Ten mechanizm jest zbyt delikatny, wiec moze wlasnie dlaytego Twoj czytnik
przestal czytac.

Xylodius