Re: Stukajaca HP670

Autor: Piotr Chudzicki (ankar_at_rubikon.net.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 13:49:26 MET

Konrad Gizycki napisał(a) w wiadomości:
<364ACD02.F0B5A0D8_at_magikon.com.pl>...
>Witam !
>
>Moja drukarka HP670 podczas drukowania bardzo glosno stuka. Szczegolnie
>jesli drukuje sie tylko waski pasek a nie przez cala szerokosc kartki.
>Poniewaz drukarka byla przez miesiac w serwisie HP i oczywiscie serwis
>nie znalazl w niej zadnej usterki to moze ktos z grupowiczow spotkal sie
>z podobnym problemem i wie co z tym zrobic ?
>
>Pozdrawiam
>Konrad Gizycki

Cześć.
Nie wiem czy chodzi o takie samo stukanie, ale ja (w HP 600) wyeliminowałem
stukot smarując prowadnicę głowicy (taki metalowy pręt:-)) oliwą techniczną
(1-2 krople podczas pracy drukarki z obu stron głowicy) - warkot ustał jak
ręką odjął.

Piotr Chudzicki
ankarNOSPAM_at_rubikon.net.pl
ICQ: 11211301