BXCel i Permedia2 ( Innovision)

Autor: Michal (1cyber_at_srv1.tu.kielce.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 11:37:49 MET

Mam niemila wiadowsc
Na plytach PC-Chipsa z grafika na Permedi 2 firmy Innovision ( jakby ktos
nie wiedzial - producent klona VooDoo Cyber3dfx oraz VooDoo 2 ) nie chce
sie instalowac W95( OSR2) oraz W98( niestesty nie wiem ktora wersja -
napewno polska). Powod nieznany, wiadomosc sprawdzona z dwoch zrodel
- hurtowni i sklepu kolegi . Karta ogolnie niezla i dziala bardzo dobrze
jezeli zalozy sie ja do zainstalowanego Windozy, ale przy reinstalacji
robi takie niespodzianki...
Dla niedoinformowanych - Permedia 2 to karta 2d/3d ale raczej do zastosownan
profesjonalnych - 3D Studio itp ( wlasne drivery HEIDI) z 8MB Ram,
opracowany przez 3DLabs ( 3Dfx itp)

--
                                    Gre!ET!ings  CRDude