Re: Program do zmiany numeru seryjnego dyskietki?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 11:07:47 MET

On Tue, 17 Nov 1998 00:27:00 +0100, "Adam Wołk-Jankowski"
<jankad_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Czy ktoś zna jakiś program umożliwiający nadanie dyskietce dowolnego numeru
>seryjnego bez formatowania?
>Zastanawiam się nad zabezpieczeniem programu przeciwko nielegalnej
>instalacji i chciałbym wiedzieć, czy da się je złamać. Oczywiście ma to byc
>zabezpieczenie tylko przed amatorami :).

Norton Disk Edit?

Albo w dowolnym jezyku napisac te pare linijek kodu zmieniajacych
zawartosc sektora z tym numerkiem (nie mam papierow pod reka wiec nie
podam ktore bajty ktorego sektora i ktorymi przerwaniami to robic -
ale rzecz jest dziecinnie latwa.

Darek