Re: SKANER - jaki do OCR?

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 10:17:56 MET

Jacek Poszytek wrote in message <36513980.16BE_at_hermes.umcs.lublin.pl>...

>Polecam UMAX Astra 1220 S lub U (SCSI lub USB) w cenie 865zl (z
>pazdziernika za SCSI). Dolaczona jest do niego Recognita 3.0 a byc moze
>i 3.2. Pod W 3.11 zainstalowala sie 3.0 na pudelku cos pisali o 3.2, ale
>i 3.0 jest praktycznie bezbledna.

A czy ktos ma doswiadczenia ze skanerem (do celow OCR) z ADF-em
(tzn. z automatycznym podajnikiem kartek)?
Z powodu poslizgow walek/kartka w faksie wyrzucilem klasyczna maszyne
i korzystam wylacznie z faks/modemu (skanujac tekst jesli nie jest w pliku).
(Musze nadawac/odbierac teksty bez znieksztalcen.)
Czy nie jest podobnie z ADF-em w skanerze?

Pozdrawiam,

Moi