Re: Błagam Pomocy

Autor: Maverick van Hyde (maverick_vanHyde_at_bigfoot.com)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 09:31:53 MET

TechnoFreak napisał(a) w wiadomości: <364fccb3.723563_at_news.tpnet.pl>...

>Niewiem co się stało ale na kazdym polskiej czcionce nie mogę uzyskać
>polskich znaków.

Czy nie stalo sie to po instalacji IE4.X?
Sproboj podczas pracy aplikacji, w ktorej nie masz "zuczków" zmienic
rozdzielczosc na oczko mniejsza a potem z powrotem.
Jezeli pomoglo tzn. ze problem jest z grafika.
U mnie tak bylo z karta z chipsetem Avance Logic. Zdaje sie, ze jakas MIRO..

Maverick van Hyde
no SiG