Re: TELEFON A INTERNET!!!

Autor: Michal Olszewski (molszewski_at_hades.zrtkat.tpsa)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 12:27:50 MET

"Dariusz K. Ladziak" wrote:

> To dopisz po ATH jeszcze atdt*43# i dopiero potem +++ - przywrocenie
> tez pojdzie automatycznie.

Moze male wyjasnienie krok po kroku dla malego lamera ;-) Rozumiem, ze ma
wpisac w dial up #43#!0,202122. Ale gdzie ja mam to ATH i atdt*43# wpisac w
tym dial up ? W sktypt ??? No mam do jedej z zakladek podczepiony skrypt,
napisany przez kogos, ale on tylko wysyla login i haslo, abym nie klepal
ich recznie, ale w nim nie ma zadnych tych:
ATDT0,202122
ATDT<poleceniie_wylaczenia_funkcji>
ATH0
ATDT<polecenie_przywrocenia_funkcji>