Re: CD-R - czy można dograć???

Autor: Tadeusz (banita_at_carinthia.com)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 00:01:17 MET

Prawda : ale jesli nie zamkniesz CD ( co znaczy ze nagrasz jedna sesje a
potem nastepne etc. ) to standartowe czytniki ( czyt. odtwarzacze ) beda
widzialy tylko ta pierwsza sesje !

pozdrawiam

p.s. pierwsza wypalona przeze mnie plytka sprzed ok.3 lat ma ...13 utworow
....zachowalem ja na pamiatke ...bo moj odtwarzacz w aucie "widzi" tylko 3
utwory ( ale za to ulubione :)

p.s2 jak juz to napisalem to zorientowalem sie ze nie bylo slowa o audio

W przypadku DATA to jak najbardziej mozliwe ...uzywam do tego Direct Cd
Adapteca ( nagrywarka Hp7200i ) ...poszczegolne sesje komputer widzi ....
wystarczy po kopiowaniu plikow zaznaczyc zeby program nie zamykal CD ( tzn
nie zabezpieczal przed ponownym zapisem )

banita_at_carinthia.com

Xylodius schrieb in Nachricht
<72q1ju$9sd6$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...