Re: LG 24x i niebieskie plyty

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 18:09:48 MET

"Bednasz" <bednasz_at_polbox.com> wrote:
>Mam problem z odczytem w LG 24x samodzielnie nagrywanych CD. Do tej pory
>czytal bez problemu a teraz wywala nie widzi samodzielnie nagrywanych
>niebieskich plyt. (m.in.niebieskie TDK). Od znajomka dowiedzialem sie ze
>mozna wykonac tzw. kalibracje napedu. Podobno sa jakies potencjometry
>ktorymi ustawia sie odleglosc soczewki od plyty i jeszcze jakies inne
>parametry. Czy ktos z grupowiczow moze probowal cos takiego ustawiac i moze
>troche mnie uswiadomic ???

   Jesli odleglosc soczewki od plyty bylaby zla, to chyba nie czytalby zadnych
plyt, a nie tylko niebieskich CD-R? Poki czyta cala reszte plyt z wyj.
wlasnorecznie nagranych niebieskich, nie kombinowalbym, bo predzej pogorszy
to sprawe, niz pomoze.

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student V roku informatyki UW     o   ___     |  żeby jakoś nie było.''